How To / Contact

Impressum:

Verantwortlich für den Inhalt dieser Seiten ist: Peter Ulrich, jasminswelt@bluewin.ch

Alle Bilder und Texte sind Eigentum von Peter Ulrich und dürfen ohne schriftliche Einwilligung, weder kopiert noch anderweitig verwendet werden. Vielen Dank.

 

How To:

Damit Ihr Euch auch sofort zurecht findet, hier eine kleine Hilfe über den Aufbau meines Blogs. Klickt auf die Bilder um sie zu vergrössern. Ich habs - also ehrlich gesagt mein Dady - in Englisch beschriftet, weil das einfacher und klarer ist. Ihr versteht das ja sicher alles, right ?

Navigation:


Oberer  Bereich:


Unterer Bereich:



RSS Feed abonnieren:


Firefox:


Internet Explorer:


Für Safari hat mein Dady kein Beispiel gemacht für den RSS Feed, weil das dort so simpel und einfach ist und alle Apple User das dort eh kennen.

Total easy das ganze, gell ?!

6 Kommentare:

  1. Regula Holliger Schäppi16. März 2013 um 18:40

    Liebe Jasmin
    Ich habe mich gerade eben sehr gefreut, Deinen Blog anzusehen. Schöne Fotos sind das von Dir, Du bist auch wirklich ein hübsches Mädchen mit einem zauberhaften Lachen! Ist spannend und interessant, dass Deine Freunde jetzt auch via World Wide Web an Deinem Leben teilhaben können. Gratulation auch an Deinen Webmaster (Papi/Peter/Puli), hat er super gemacht! Ich freue mich, Dich, Dein Mami und Papi bald wieder zu sehen. Liebe Grüsse. Regula (die bessere Hälfte von Deinem Götti)

    AntwortenLöschen
  2. Liebi Jasmin

    Ich weiss Din Geburri isch ja scho es bizzeli her und vo de wunderschöni Chueche isch sicher rübis schtübis weggässe worde. Hät würkli mega fein usgseh. Ich wünsch Dir Alles Gueti und viel Spass. Und bis Curacao isch es jetzt scho wieder en Monät weniger lang.

    Liebs Grüessli - Ciccio

    AntwortenLöschen
  3. Liebi Jasmin
    Du häsch eifach geniali Cousine (natürlich händ sie das mit Dir ja au). Nöd nur sportlich sinds e Kanone au intelektuell händs würkli grosses Talent. Die Matura Arbet vo de Giordana isch de Hammer und ich als Diin stolze Götti weiss, vo was ich redä. Es freut mich ganz fescht, dass sie Dich als Thema für ihri Arbet usgsuecht hät. Ich glaub Dis Mami und Din Papi sind au sehr glücklich über die Wahl. Hoffentlich läsed no vil Lüt die Arbet, damit sie Dich besser kännelerned und hoffentlich au öppis wertvolls für ihres Läbe drus mitnähmed.
    Ich wünsche Dir witerhin alles Gueti und freue mich uf euises nächschte Träffe.
    Din Götti

    AntwortenLöschen
  4. Liebi Jasmin
    Lese gerade Deine neuesten News und dass Du für 2016 wieder zu den Delphinen darfst. Das freut mich mega für Dich, obwohl wir uns nicht persönlich kennen. Ich bin selber als besonderes Kind gross geworden und auch darum allen "anderen" Kindern fest verbunden. Schon heute wünsche ich Dir, dass die neue Therapie wieder viel bringt und Dir ausserdem Wohlbefinden verschafft. Und überhaupt wünsche ich Dir für jetzt und fürs neue Jahr alles alles Liebe und Gute, auch Deiner Familie
    Liebe Grüsse aus der Ostschweiz sendet
    Bea vom Elternforum "Das andere Kind"

    AntwortenLöschen
  5. Liebi Jasmin, es isch ja scho ewig her sit ich Dir mal gschriebe han. Han au gseh, dass au uf Dim Blog de letschti Itrag scho es ganzes Wieli her isch. Han vernoh, dass Du bald e schweri Operation vor Dir häsch. Ich hoff natürli ganz fescht, dass alles guet gaht. Dass Du ganz e starchi Persönlichkeit und Kämpferin bisch hilft ganz bestimmt. Und natürli häsch Du au e ganz tolli Eltere wo au mithälfed so guet es gaht. Ich wünsch Dir uf jede Fall alles Gueti. Ganz e liebs Grüessli - Ciccio

    AntwortenLöschen
  6. Liebi Jasmin, es sind jetzt bereits wieder einigi Täg verbi sit Dinere schwere Operation. Din Papi hät gschriebe wies gange isch. Es freut mich sehr, dass d'Operation guet gange isch. Es tuet mir leid, dass Du so starchi Schmerze häsch und, dass Dis Mami und Papi natürli au mit Dir zäme tüend mitliede. Doch er hät au gschriebe, dass es immer wieder es bizzeli ufwärts gaht und besser chunt. Natürli bruchts ganz viel Geduld und Zueversicht i so Momänt. Ich glaub, dass Ihr alls ganz strachi Familie scho einigo so schwäri Zyte er- und durläbt händ. Ich wünsch Dir ganz e GUETI BESSERIG und freu mich scho, wänns Dir wieder besser gaht. Ganz e liebs Grüessli au em Mami und Papi - Ciccio

    AntwortenLöschen